דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים: חנות טמפלייטים 

מאת    [ 04/04/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2228 פעמים ]

עיצוב אתר בחו"ל הוא נושא מפותח ומתקדם. היום ישנן כמה חנויות וירטואליות, המציעות טמפלייטים מוכנים עבור כל עסק או חברה. אתה פשוט נכנס לאתר, גולש, רואה המון פורמטים של אתרים שונים, בוחר אחד מהם ומשלם עבורו. לאחר מכן אתה מכניס את החומר השיווקי לאותו טמפלייט ומעלה את האתר לאוויר. זה קל, נוח ומהיר.

גם תהליך חיפוש הטמפלייטים בחנויות וירטואליות הוא קל ונוח. נניח שאתה רוצה טמפלייט בצבע כחול-לבן, או טמפלייט בצבע שמנת-חום, או טמפלייט שחור-ירוק. תוכל פשוט לבחור את הצבעים המבוקשים ולהקליק על החיפוש. אם אינך סגור לגבי הצבעים שאתה מעוניין בהם, תוכל להגדיר את החיפוש לפי תחומי עניין כגון אופנה, רפואה, פרחים וכו'...

באינטרנט יש שפע של חנויות המציעות טמפלייטים באיכות גבוהה, מעוצבים ונאים. רק עצם הצפייה בהם מהווה השראה רבה ומניבה רעיונות רבים ומקוריים עבור עיצוב אתר. הצבעוניות של כל טמפלייט מוקפדת והעיצוב עצמו מעודן וסולידי. תחכום מאופק, שמרנות צבעונית והרמוניה מנחים את הקו העיצובי של מעצבי הטמפלייטים.   

אם כל הדיבורים האלו עושים לך חשק לגלוש בחנות טמפלייטים ולרכוש לך אחד, כדאי שתחכה רגע. בגלל שמדובר באתרים באנגלית, הם לא יתאימו לאתרים בעברית ויצריכו לא מעט שינויים תכנותיים. צריך להפוך את כל הטמפלייט לעברית - כל מה שמופיע משמאל צריך לעבור לימין ולהפך. יתכן שכל המאמץ לא שווה את כאב הראש.

ומה עם טמפלייטים למכירה בעברית? האם יש חברות עיצוב אתרי אינטרנט אשר מוכרות טמפלייטים? נכון לעכשיו, אין ממש מבחר של חברות עיצוב אתר המציעות טמפלייטים לרכישה. לעומת זאת, השוק מוצף עד גדותיו בשפע של חברות ופרילנסרים המציעים עיצוב אתר.  

גם הצרכן הישראלי מעדיף, בהרבה פעמים, אתר מותאם אישית ולא אתר המולבש על תבנית קיימת. מדובר בעבודה יקרה מאוד. היא עולה הרבה כסף, מצריכה לא מעט זמן ועשויים להיות באגים במערכת, מכיוון שזו הפעם הראשונה שבונים את האתר הזה. מוזר שעד היום שאין חברה בישראל שלא מציעה את השירות הזה של טמפלייטים - "שלם וקבל".

כפי שציינו, בישראל הנושא הזה אינו מפותח. קשה מאוד למצוא טמפלייטים הולמים בעברית, הם לרוב מגיעים עם עסקת חבילה של אחסון, עיצוב וכו'.

אנו מקווים כי בעתיד עיצוב אתרי אינטרנט יהיה מפותח כמו בניכר וכי חנויות וירטואליות יצוצו ברשת ויציעו את מרכולתן לטובת עסקים ומעצבים למיניהם. בתמונה הגדולה - חברות רבות יוכלו לחסוך כך בעלויות עבור עיצוב אתרי אינטרנט

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב